24 oktober! match premiär

Idag var det dags för matchpremiär för mig. Division 3 match i Älvsbyn. Det var kul att spela, lite tråkigt kanske att vara back när motståndarna hade 5 skott på mål under hela matchen.. Jag gjorde i alla fall ett mål, typ en lyftning på mål som studsade in i målet! Vi vann med 10-0, alltid skönt att vinna en match, så skönt att fara hem med en vinst! Bara hoppas att det går bra uppe i A-jaur för 2:an nu.

Igår var det en väldigt trevlig och härlig kväll hos Emilia. Jag, Lina och Bella kom dit efter jag jobbat klart och överraskade Evelina. Vi firade henne, sjöng singstar och fikade i massor! Vi hade fika för typ tjugo pers minst. Alla förutom Evelina hade bakat någonting och det var ju inte lite då. Gott var det verkligen! Bra matchuppladdning att sitta och käka tårta kvart i tolv på natten dagen innan match, haha! Men det verkade ju ge resultat ;)

Nåväl, jag vet inte vad som händer ikväll, nått kul hoppas jag! Nästa helg är det ju i alla fall halloween, då måste det bli nå kul! Och på tal om det så har ju alla typ lov nu, men inte jag. Jag som är så sugen på lov! Och jag skulle verklien behöva det.



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0