25 oktober!

Jag gillar den här dagen, då man får ställa tillbaka klockan. Man vinner ju en timme på det, de är ju toppen! Det betydde att när man vaknade imorse så kunde man sova en timme längre för att klockan ändå inte var mycket egentligen. Perfekt med vintertid! Men trots att jag sovit mycket i natt så har jag varit jättetrött hela dagen och inte orkat göra nått vettigt. Jag somnade till och med i 45 min på eftermiddagen. Jag är nog långt ifrån frisk... Som sagt, jag skulle behöva lov. Och det känns som om min tid inte räcker till. Det är så mycket jag vill göra. Det blir så mycket med jobb, träningar, matcher och allt annat utöver det...
För övrigt har vädret varit skit idag...


Kvällen igår var riktigt bra. Tim kom in till stan så jag var med han. Vi åkte till hans syster och hennes pojkvän och var där ett tag innan vi hamnade på bränna. Men bränna är inte de bästa, man lessnar snabbt på det... I alla fall så blir det en lugn söndagskväll ikväll med bastu och film tror jag. Jag ska bara iväg och hämta tim från jobbet nu så. Så otroligt skönt att inte ha behövt jobba idag!!



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0