28 september! matchdags igen!

Jag kom nyss hem från Arenan och hemmamatch mot Gammelstan. Det känns alltid lika konstigt att spela match på en vardag och dessutom en kväll, tycker jag i alla fall. Jag trodde först inte jag skulle spela match idag, men det blev så till slut. Och det var en väldigt rolig men tuff match. Det var rätt jämnt hela tiden, det stod 1-1 och 2-2väldigt länge. Men ja, tillslut så slutade matchen i alla fall 3-2 av ett underbart mål av Bella! Så glad jag blev! Så otroligt skönt att vinna! Och så otroligt glad jag var över att få spela! :)
Så nu sitter det alltså en väldigt glad, men trött tjej här och skriver som alldeles snart ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i sin ny renbäddade säng, oj så härligt! Och imorgon väntar en ny härlig dag som jag ser framemot! Jag ska på den nya gallerian imorgon (för tro det eller ej, imorgon öppnar faktiskt den nya gallerian i Boden!), käka palt (och det är nått att längta till!) och sen jobba. Det sista kanske inte lika skojjigt, men eftersom jag vart ledig idag kan det faktiskt vara skönt med lite jobb och tjäna pengar. Men den åsikten vet jag kommer ändras direkt när jag suttit en halvtimme på jobbet och försökt sälja någon halvt komplicerad sak till en massa människor runt omkring i landet. :b



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0