28 september! nu är jag 19

I måndags blev jag 19 år. En rätt onödig ålder. Jag vill inte bli äldre, jag skulle kunna vara 18 år hela livet, typ nästan. Födelsedagen blev en väldigt lugn och skön dag. Det började med att jag vaknade bredvid älsklingen och sne kom familjen in och sjöng för mig och gav mig några presenter. Jag fick lite av varje, lite träningskläder, lite presentkort, påslakan osv. Jag var nöjd i alla fall. Jag har lärt med mig nu att jag inte ska kräva så mycket för jag får ändå en hel del i andra saker andra tillfällen.

Det blev gomiddag och tårta sen som jag och tim bakade. En chokladmousse tårta som blev väldigt god och fin! Dagen avslutades med innebandyträning och tv-spel och suschi! Det var i alla fall en riktigt bra dag och tack för alla gratulationer! :)


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0