7 oktober! usch vilken dag!!

Idag är jag äntligen ledig, så skönt! Men när jag vaknar imorse så har jag ont i halsen och när jag öppnar dörren så är det typ snöoväder ute! En massa snö blandat regn och det ligger en blöt, geggig massa på marken! Vilket skitväder! Det blev inte en så bra ledig dag som jag hoppats på. Det blir att lägga sig i sängen med en kopp te och läsa lite och hoppas det snart går över, både vädret och halsontet....
Vad är det här egentligen? Jag brukar ju gilla vintern Men nu tycker jag bara den är jobbig... Det har dessutom varit en jobbig vecka och den kommer fortsätta vara jobbig... Jag vill ha lov!



Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men man får inge lov om man inte går skola ;) mohaha

2009-10-08 @ 00:58:59
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0