9 september! bläää

Jag vaknar och det är en jättefin höstmorgon (bortsett från kylan) solen lyser osv. Det hade vart så underbart med en löptur såhär på förmiddagen. Men de tycker tydligen inte min kropp som bestämt sig för att vara sjuk!! Usch! Jag hade kunnat få jobba på Barncompaniet idag också ifall jag inte haft så ont i halsen... :/ Tråkigt trist att vara sjuk en fredag... Jag hoppas det blir bättre under dagen.

Igår skulle jag egentligen ha jobbat från 8.30 till 21.00, men kvällen blev rätt kort ändå. Jag fick sluta sex från silentium för att datorerna krånglade... Tim kom till mej i alla fall sen. Vi spelade schak, de har jag inte gjort på typ tio år känns det som. Det gick inte så bra heller. Men schack är nog inget för mig.. Orkar inte koncentrera mej så länge och tänka så mycket så långt innan...





Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0