- 9 september! 090909

Det är faktiskt inte så många som gifter sig idag läste jag i tidningen, trots att det är 090909. Jag hade velat gifta mig på ett sånt datum, men nu finns det ju bara tre kvar det här århundradet.. Synd det. För jag kommer väl knappast vara gift om tre år... 080808 hade varit ett fint datum annars tycker jag. Augusti är ju en fin månad. Lite tråkigare att gifta sig typ 111111, november och allt... 9 september påminner mig om att det är 11 september om två dagar också... hm...


Jag kom hem för en stund sen från badet igen. Jag fick hoppa in och jobba några timmar igen, självklart tackar jag inte nej när jag väl får jobba. Det var en seg kväll, lite folk på badet = lite att göra. Men jag fick vara med på simskolan igen och det är riktigt roligt! Dom är så söta barnen! I slutet så städade vi snabbt och hoppade sen i bastun och jag fick pröva aufguss, när man sitter i bastun och har massa dofter typ.. Det var jätteskönt och en härlig avslutning på dagen! Nu sitter jag här med en kopp te och varma mackor och fudnerar på att krypa i sängs. Det låter rätt lockande...



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0