15 september! ida dag igår

Jag hade faktiskt namnsdag igår fick jag veta. En på jobbet sa det, den enda som sa de till mig under hela dagen förresten. Ida är faktiskt ett vanligt namn har jag upptäckt. Det betyder förresten den flitiga.
Aja, min dag bestod av jobb hela dagen. Och jag kan ju säga det att jobba på nordpoolen är långt ifrån enkelt och lätt! Det är riktigt jobbigt! Ena stunden håller man på att förfrysa ihjäl och andra stunden kvävs man nästan...

Dagen avslutades sen med en avskedsmiddag för emelie på panelen. Jag vill inte säga avskedsmiddag egentligen, det låter för sorgligt. Men det var ingen sorslig middag, det var en skojig och härlig middag, och väldigt god! Det saknades bara en god efterrätt efteråt. ;)

 


Ida


Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis till oss i efterskott på namnsdagen då :D oss flitiga jäklar ;)



nej inge avsked , bara sessnart middag ;)

men kom förbi imorgon på dagen :D

2009-09-15 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0