20 september!

Helgen har varit bra, fastän det inte har hänt så mycket. Det blev ledigt på fredag. Det ringde mej och frågade om jag kunde jobba, men då skulle jag tyvär springa garnisionsmilen. Men det var kul det! Fasktiskt riktigt skoj! Och jag var jättenöjd med min tid, jag sprang mycket bättre på milen än jag någonsin gjort och sånt är kul! Jag blev dessutom fyra av alla tjejerna/damerna. Helgen började riktgit bra alltså. På kvällen blev det en lugn spelkväll hos tim.

Lördagen blev en lugn dag det med, lång sovmorgon hos tim, lite träning och myskväll med singstar osv med emilia, evelina och bella. Idag har jag kollat innebandy på arenan och varit ute i de fina höstvädret och nu ska jag snart äta middag och ladda för träningsmatch. Ja, de blev match för mig i alla fall. Hoppas du är nöjd nu evelina. ;)


Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var mkt nöjd :D och du kan väl ändå inte påstå att du ångrar dig ? det var ju kuul :)

2009-09-21 @ 07:00:47
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0