23 september! ahhh... åh inte första gången heller!

Idag har jag haft en ledig dag, eller det blir ju jobb ikväll. Travkväll. Men i alla fall så har jag fått väldigt mycket gjort idag. Jag steg upp tidigt och då får man så himla mycket mer tid. Det känns bra. Så jag har hunnit bädda rent i sängen, hänga tvätten, städa lite på rummet, gå en prommis med hunden och tränat.

Och jag hade tänkt vara ännu lite duktigare genom att baka lite blåbärsmuffins. Men när jag väl ska smaka lite på smeten efter att ha hett i allt förutom blåbärerna så håller jag på att dö och får spotta ut allt!! Det är inte första gången jag råkat he i salt istället för socker i smeten. Jag förstår inte hur jag lyckas! Jag tänkte börja på en ny smet, men så hade vi visst inget mer margarin... Det blir väl att baka någon annan dag istället...Bättre lycka nästa gång får jag väl hoppas på!




Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahahahahah det är bara du som lyckas med sånt där ida! :p <3

2009-09-23 @ 18:10:56
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

ajdå :/ fast det är smällar man får ta ibland ;)

2009-09-24 @ 20:40:06
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0