24 september! och så var han också 18 år! :)

Imorse vaknade jag och gav frukost på sängen till tim som fyllde år (stort grattis till han!!!) och skjutsade han till skolan. Sen har jag haft en nästan lika effektiv dag som igår. Idag gjorde jag ett nytt försök med att baka mina blåbärsmuffins, och den här gången lyckades jag! Det hade ju vart riktigt illa om jag gjort samma misstag igen. Dom blev riktigt goda!

Sen har jag hunnit träffa madde, sofia, liza, fanny och elin på hanssons en sväng också. Väldigt trevligt det! Fick dessutom veta att man fick 50kr att handla för på coop om man provkörde några bilar som var där utanför. Tyvär hann jag inte testa, får hoppas dom är kvar imorgon också!
För att fira tim åt vi sushi med hans familj och sedan glass, väldigt gott. Jag tror jag gillar sushi mer och mer faktiskt! :)



Alla har väl förresten hört om rånet mot värdedepån nu. En miljard stals, de är rätt mycket det! Men jag är rätt impad av rånet ändå. Det låter ju som värsta proffiga rånet, väluttänkt och allt. Något som Jönssonligan hade kunnat göra.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0