29 september! lååång dag...

Grattis till bella säger jag idag! Hoppas du haft en bra dag! Lite mindre än en månad tills jag fyller år, jag vill inte bli äldre...

Min dag har varit lång, jag fick stiga upp redan klockan sex för att skjutsa mamma till tåget. Sen höll jag i special idrotten innebandy på morgonen och klockan två for jag iväg till silentium på utbildningen. Vad jag inte visste var att jag skulle jobba efteråt (!). Så det blev en lång dag, kom inte hem förrän vid halv tio... Trött och hungrig, hade inte ätit sedan lunchen vid halv elva. Åh vad jag inte vill jobba just nu!! Och nu är det massa jobb känns det som. Jag vill göra så mycket annat nu. Bara träna och vara. Nu är jag sur på allt jobb.

Jag ska ta en tidig kväll ikväll, eller jag ska lägga mej och läsa flickan som lekte med elden. Första boken män som hatar kvinnor var sjukt bra och alla säger att den här är bättre. Nu längtar jag till min säng! Och till helgen! Då ska jag sova ut!

Godnatt!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0