11 april!

Jag är sämst på att komma på rubriker! Därför dom alltid får heta dagens datum bara...


Idag har det vart jobb till klockan tre och efter det ?? Jag har inte gjort någonting! Gått omkring i huset, satt mej vid datorn för att kolla facebook endast för att se att ingenting händer hur många gångerjag än uppdaterat sida, funderat på vad man kan hitta på... I alla fall så lyckades jag ta mej ut på en springtur. Årets första springtur runt träsket är avklarad!
Och vad händer då resten av kvällen? Ingenting, fortsätter att gå runt i huset, gå in i mitt rum för att se om det finns nått där att göra och sitta vid datorn ett x antal gånger för att kolla facebook och aftonbladet och se att det ändå inte händer nått nytt... Hoppas ni har något bättre för er!



Ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet hur det känns att inte ha något att göra! men du är som sagt välkommen hit när som helst och får stanna hur länge du vill! <3

2010-04-12 @ 09:55:11
Postat av: Agnes

Samma gäller hit också IAAAAAAA!

2010-04-12 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0