15 april! då var det gjort...!

I natt blev det ungefär 5 timmars sömn, väldigt kul med 9 timmars arbete efter det. Jag kände mig som en levande död, typ.

Nu efter att ha ätit en god tacospaj så har jag suttit ner med mamma och kollat på utbildningar och skickat iväg en ansökan. Puh, vad jobbigt! Jag vill verkligen inte behöva välja.
Det blev arkitekt på de fyra första platserna på olika ställen. Det kändes skönt att kunna stoppa dit dom bara överst, även fast jag inte vet om jag vill bli det. Men jag vet att jag aldrig kommer in på det. Så det var sen det svåra började. Vad jag skulle ta som 5e val. Den utbildning som jag alltså kommer att komma in på... Helt plötsligt vill jag läsa så mycket, idrott och hälsa, kost, landskapsarkitekt, media och design... Varför ska det vara så svårt? Nu är det gjort som sagt.
Och imorgon är jag ledig plus hela helgen. Känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0