19 april! måndag igen...

Igår hyrde vi film, Fame. Men jag somnade inte ens efter halva filmen... Jag har börjat att inte orka se färdigt en hel film.

Idag i alla fall så är jag ledig, eller jag skulle vart det. Dom ringde på förmiddagen så jag fick jobb på kvällen. Men det blev ändå som en ledig dag när jag inte börjar förrän fyra. Jag har dessutom hunnit göra massa saker! Jag steg upp halv nio och efter det har jag hunnit gå på en långpromenad i solen, sola, lämna tillbaka filmen, hämta min tågbiljett på tågstationen, gått på banken och fixat min dosa, äntligen tagit kort till körkortet, handlat mat och äntligen vart på kommunen och skrivit på anställningsavtal.
Ganska duktigt av mej tycker jag!

Nu ska jag bara käka upp min gröt och fara och springa innan det blir jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0