2 april! långfredag

Det känns konstigt att bara vara hemma på påsken. Det var väldigt längesen jag var det. Förra året var jag och mamma i egypten och annars brukar vi alltid åka bort med husvagnen och åka skidor och vara ute hela påsken. Mamma, pappa och lina har åkt till Pajala och Tim åkte imorse till gunnarsbyn. Så det är bara jag hemma. Jag fick i alla fall ett påskägg innan dom for, så det är ägget och jag denna långfredag!

Jag har faktiskt varit ute och sprungit. Men usch vad hemskt det var, bara massa slask överallt! Det gick knappt att springa. Den här mellantiden hatar jag, när snön är för blöt och det bara är massa slask ute.

Jaja, dags att hoppa in i duschen och äta lite innan det är dags att fara till jobbet.


Glad påsk!


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0