3 april! Påskafton!

Min och Tims påskmiddag bestod av mat från Rönnbäcks, väldigt opåskigt! Jag protesterade hårt, men tillslut gav jag mej (jag skyller på Tim att våran påskmiddag blev som den blev :b). Jag åt i alla fall en souvaskebab så det var lite bättre än en hamburgare som Tim åt.

Idag var det jobb igen, åtta timmars jobb idag och tio timmars jobb imorgon båda storhelg (plus både fredag och måndag också!) innebär mycket pengar härligt! Jag var förresten in och kollade på skatteverket på min deklaration. Jag var så orolig över att jag skulle behöva betala men istället får jag tillbaka pengar! Yippie! :)

Nu sitter jag i alla fall här efter våran rönnnbäcks middag och käkar ur mitt stora fina påskägg jag fick av min älskling Tim!




Förra året under påsk. Lite varmare, lite skönare.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0