5 april!

Igår var vädret bara så underbart! Över tio plus i solen typ och inga moln på himlen! Fast samtidigt som jag vill att det ska bli vår, bara vägar och värme så vill jag fortfarande att snön ska vara kvar. Jag vill ju åka mera skidor ju... Jag har inte hunnit åka nå slalom iår! Nu måste jag ju skynda mej innan allt smält bort. Nyss var det ju trettio minus och snöstorm, det har faktiskt gått fort ändå.

Nu sitter jag bara och väntar på att Tim ska komma hem från jobbet. Det här är tredje jobbet som vi jobbar på samma ställe, lite kul faktiskt. :) Vad ska jag göra hela resten av veckan? Inge mera jobb än så länge och Tim och de flesta andra jobbar känns det som och Evelina far till Kina...
Jag sitter och kolla på flyg till Stockholm och Gotland, jag planerar en resa till Anna i maj. Då har jag i alla fall någonting att se framemot. Jag som aldrig har varit på Gotland.



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0