1 augusti!

Ny månad. Allt kan bara bli bättre den här månaden. Jag hoppas på det.

Jag drog till pdol med anna, fanny, sofia och linnea på fredagen. Vi började kvällen med att resa tältet typ 200m bakom polisstationen. Sen satt vi utanför tältet vid campingbordet och hade de trevligt innan vi for till området och för att se winnerbäck osv. Han var väl bra, men lite väl lång spelning tyckte jag. Det var en riktigt bra kväll i alla fall och jag somnade och sov hela vägen hem på bussen. Det blev inge sova i tält för mej.













Jag vill bara lägga mej ner under täcker och inte vakna upp på flera dagar. Det hade varit det bästa. Slippa allt nu i några dagar. Jag borde tänka nytt och tänka framåt istället. Men jag kan inte. Jag orkar inte bo kvar här heller, bara tjorv nu. Jag vill ha nått eget där jag kan vara ifred. 

Jag ska försöka sova nu. Jag börjar jobba halv åtta och sen har jag en mördar vecka framför mej. Så det skulle behövas lite sömn, men det kan bli svårt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0