2 augusti!

Fyra timmars sömn inatt resulterar i en inte så roligt dag. Det känns som jag inte har kraft i kroppen alls eller motivation till något. Trots det ska jag försöka ge mej iväg på innebandyträning. Jag är ändå glad att jag jobbar så pass mycket i veckan, det får mej att tänka på annat ett tag i alla fall. Fokusera på annat.

Jag läste förresten i dagens tidning att sju timmar är det optimala antalet timmar att sova. Varken mer eller mindre är bra. Men inte räcker sju för mej. Jag behöver mycket sömn. Det känner jag verkligen sånna här dagar.

Just nu är målet fjällen den 13-16 augusti med några underbara tjejer. Någonting som får mej att se framåt.


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0