22 augusti!

20 dagar kvar nu. Det närmar sig med stormsteg.

Helgen har jag tillbringat i skellefte hos mormor och morfar, jag och mamma for ner på fredagkväll efter jobbet och vi kom hem idag vid ett-tiden. Sista gången jag träffade dem innan jag far. Nästa gång blir först till jul. Det känns väääldigt väldigt länge till jul, men tiden går fort. Hösten går alltid fort. Och nu är jag ju inte ens hemma.
En mysig och skön helg var det i alla fall. Shoppade lite på rean gjorde jag och jag blev så sugen på att shoppa en massa nya höstkläder. Men det har jag bestämt mej för att jag inte får göra, dom pengarna ska sparas och sen är det ju ingen ide heller.


Men åh vad det känns som höst nu. Vart tog sommaren vägen? Jag hann ju knappt med så var den borta. Varför ska just dom här tre sommarmånaderna gå i racer tempo? Fast det gör ju i och för sig hela året. Det här året, mitt icke skol år, har gått så sjukt snabbt! Förra hösten kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde, jobbade, fyllde 19, flyttade in i lägenhet med tim. På våren drog jag till Spanien i en månad och jobbade och levde och sen var det innebandy och jobb.


Nä, nu blir det sängen. Det får bli mera skrivandes imorgon. Godnatt alla människor!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Och 10 dagar kvar tills jag åker... FÖrra året och sommaren har verkligen gått GALET snabbt! Men det är ju skönt att man iaf kan se lite positivt på det, vi kommer ju få ha riktigt kul i höst! Och det ska bli så kul när du åkt att höra vad du tycker om allt där borta! :p <3

2010-08-22 @ 23:23:17
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0