23 augusti!

Idag började alla skolan igen. Slut på sommaren. Slut på sommarlovet. Det känns som att det var väldigt längesen man räknade ner de sista dagarna på sommarlovet. Vad skönt det hade varit att börjat gymnasiet igen. Jag längtar faktiskt efter att börja plugga igen. Och gymnasiet hade varit så skönt för då slipper man bestämma bland alla tusentals utbildningar vad man ska plugga. Det är för svårt. Jag vill så mycket och det finns så mycket som verkar kul. Varför kan ingen bara säga till mig att det hära ska du plugga, det blir jättebra och passar dej jättefint!
Jag har suttit hela förmiddagen och ringt till ltu för att få lite hjälp med ifall jag ska läsa tekniskt basår när jag kommer hem på vårterminen. Men jag har inte blivit nå klokare. Det känns som att jag måste börja planera min vår innan jag åker. Ha lite planer i alla fall. Jag blir helt snurrig av att tänka på allt, allt som ska fixas och planerar, vad jag vill osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0