24 augusti! sommar 2010

Jag måste ju sammanfatta min sommar 2010 innan jag hunnit glömma den typ, haha. Nä, men denna sommar har bara nästan bestått av jobb, jobb och jobb känns det som. Och den har bara runnit iväg som bara den faktiskt. När jag fick mina 8 veckors rad att gå på kändes det som en evighet, men dom veckorna bara for iväg. Skönt att ha fått lite pengar på kontot. Från början var jag ju tveksam på om jag skulle jobba allt, jag funderarde ju på att säga bort hälften.  

I början av sommare/våren, hade jag min enda riktiga semester efter att ha jobbat hela vintern, våren och så nu sommaren. Då tog jag nästan en vecka ledigt och for ner till Anna på Gotland. Några härligt roliga dagar blev det dära.




Annars har min sommar varit i Boden med midsommarfirande, fester, härliga sommarkvällar, festivaler, utflykter, lite sol & bad osv.





Och så nu i slutet, en av sommarens höjdare, fjällresan. Det var en skönt, välbehövlig och härlig tripp som måste göras om.



 

 

Nog har den här sommaren varit bra allt, även fast det varit en del jobbiga och tråkigt saker också. Men sommaren 2009 slår den inte, vissa stunder i sommar har jag önskat att allt var som då.
Förresten tycker jag att vädret inte alls varit så bra i sommar som så många säger.



 

Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0