24 augusti!

Onsdag: Jobb till 12, fika på stan med malin, jossan & agnes, träning och sedan filmkväll hos Liza.
Torsdag: Träning, filmkväll med evelina & Bella.
Fredag: besök hos en studievägledare
Lördag: Sälja våfflor på skördemarknaden. Hinna träffa Tim.
Söndag: Jobb hela dagen!
Måndag: Vaccination i sunderbyn.
Tisdag: Jobb på travet.

Så ser det ut en vecka framåt för mig vad jag vet än så länge. Blir säkert ändringar. Nu är det snart dags att börja göra sig iordning för träning och dra iväg till arenan. Jag har blivit snuvig så jag hoppas att jag inte åker på någon förkylning nu.





Jag saknar sommaren. Känns som höst nu, kylig och kallt, ingen värme i luften. Det är så man måste ha vantar och halsduk när man cyklar till jobbet på morgonen. Brr. Men jag ska inte klaga, snart drar jag till varmare platser. Dessutom finns det mycket bra med hösten. Jag älskar faktiskt den friska luften och att gå i skogen med alla vackra färger på träden. Och det är faktiskt mysigt att få klä på sig ibland


 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0