30 augusti!

Det har börjat värka i armarna efter alla (fyra) sprutor jag tog. Det har blivit ondare och ondare så jag hoppas det inte är värre imorgon. 
Jag for till stan i luleå också men hittade inget mer än ett linne på rea. Det kändes som om allt jag ville ha var slut i min strl eller i rätt färg. Men kanske positivt för att jag sparade lite då. 

Kanske dags att hoppa i duschen snart? Jag måste vara världens segaste på att hoppa i duschen efter jag har tränat. Jag kan sitta vid datorn flera timmar nästan innan jag tar mej till duschen. Nånting jag måste bli bättre på.


Saker jag måste göra inför resan som jag kommer på nu:
- Besöka banken
- Besöka apoteket
- Betala reseförsäkringen
- Växla pengar
- Ladda in nya låtar på ipoden
- Ladda kamerabatteri

Och framförallt packa allt!



Gotland i maj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0