30 augusti!

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Men helgen har varit riktgt bra, en myshelg. Fredagen var det kulturnatta på stan i Boden så vi gick en stund på stan och sedan film och godismys resten av kvällen. Lördagen bestod av skördemarknaden, bad på badhuset, pizzamiddag och lite mera myskväll. Söndagen däremot var det jobb hela dagen, mindre roligt men det gick bra.

Om nån timme ska jag iväg till Sunderbyn för vaccination. Tre sprutor skulle jag ta. Jag är typ inte rädd för sprutor, men jag blir ändå det när jag väl sitter där och dom ska sticka in den. 
Jag funderar att åka en sväng till stan i luleå också, lite trist bara att åka själv. 

12 dagar kvar, det närmar sig med stormsteg!!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0