31 augusti!

Jag steg upp kvart över sju idag fastän jag inte började jobba förrän halv tolv på travet. Men jag blev väckt och var pigg så. Istället hann jag göra lite nytta innan jobbet.
Efter jobbet har jag hunnit träffa evelina som åker imorgon (!). Jag kan inte fatta det, att det var sista gången jag såg henne idag på typ ett halvår. Jag kan inte fatta att jag ska åka dessutom. Det är sjukt nära nu. Jag har fixat lite mera nu till resan, vart på apoteket, fixat ett till bankkort, handlat lite småsaker och börjat lägga fram lite mera saker. Det mesta känns nog ganska klart inför resan tror jag.

Nu väntar jag bara på time out! Och ni som missar det, tv4 play säger jag bara!
Ha de så bra nu evelina och emilia i kina!



Ida


Kommentarer
Postat av: emilia

Tack gullet! Ha det sa bra du ocksa nar du aker! :)

2010-09-06 @ 03:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0