6 augusti!

Min lediga fredag har tillbringats i haparanda. Jag och mamma for dit imorse. Mamma skulle ha lite småsaker från ikea och jag tycker alltid bara att det är kul att gå runt och titta dära. Jag blir så himla sugen på egen lägenhet när jag ser allt. Jag bli sugen på att köpa egna tallrikar, glas, gardiner, soffbord, allt typ. Men nu är det ju än så länge ingen ide att skaffa någon lägenhet i alla fall. Jag får se vad som händer efter jul, tills dess har jag ju allt planerat!

Vi var över till finland också till det nya köpcentrumet som jag aldrig varit på. Jag fyndade bikini för 2 euro på hm och ett par shorts. Bra grejer till sydamerika.

Nu ska jag bara byta om och sen dra iväg på grillkväll på travet! Jag skiter i lulekalaset ikväll. Imorgon är det jobb 7-17.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0