8 augusti!

Vilken dag det var igår! Först jobb 7-17, tungt pass efter lite sömn. På jobbet, klantig som jag är, så råkade jag sticka mig på en insulin nål och fick fara direkt till jouren på vårdcentralen för att lämna blodprover när jag hade slutat. Faktiskt så var det mest otur att jag stack mej och mest troligt så kommer det inte vara något speciellt med det. Det värsta var bara att jag redan innan hade bråttom hem för att hinna fixa mej och äta innan jag skulle dra till luleå. Så på typ femtio minuter hann jag duscha, fixa mej, byta om och äta middag. Ganska bra jobbat tycker jag.

Kvällen började sen hos linnea. Väldigt bra start! Resten av kvällen blev också riktigt bra. Hann se både takida litegrann och twisted sisters. Den avslutades sedan med en souvas, perfekt!





Några fina tjejer jag var med under kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0