9 augusti!

Jag har fått ont i ryggen. Inte vanligt ryggont som man kan ha lite då och då, utan det värker och gör riktigt ont särskilt när jag sitter och ligger. Jag hoppas det går över snabbt.


På fredag bär det av till fjällen! Härligt! Det kommer bli en bra helg med underbara personer. På fredag är även min sista dag på schemat, sen blir det att springvicka det jag hinner innan jag far iväg. Det känns som om det är så mycket jag måste hinna nu det här veckorna innan vi far. Men jag ska försöka börja ta tag i saker och planera nu.

Nu blir det sängen sen jobb, träning. Full fart hela veckan! Men det är bra det. Helgerna är ibland sämre, för då hinner jag tänka för mycket och reflektera över saker.



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0