19 december! fjärde advent

Nu är jag alltså hemma igen och allt är som vanligt igen. Det känns nästan knappt som om man varit borta så länge som vi har varit.

Under dessa dagar har jag hunnit med att ta igen massa missad sömn under dessa resdagar, hunnit träna innebandy (gud vad skoj det var! men så sjukt otränad jag kände mej...så kul att träffa laget också igen), hunnit vara på stan i Boden två gånger, hunnit träna på step-in (hade fått en provvecka där när jag kom hem), träffat vänner som jag saknat, träffat tim, varit på bio, fixat lite för julen...

Igår firade vi mig lite i efterskott med en riktigt god middag och så fick jag lite presenter av familjen. Jag fick en ipod bla så nu gäller det bara att få in lite musik på den. Jag hoppas på att få hjälp med det annars kommer det ta flera dygn, jag och itunes går inte riktigt ihop...
På kvällen for jag och tim till Lule och såg äntligen harry potter på bio. Den var riktigt bra så nu längtar jag och väntar bara tills den sista delen av sista boken kommer. Jag kanske ska passa på att läsa om boken medans jag väntar.

Idag är det fjärde advent, jag kan inte fatta att det redan är julafton på fredag. Men jag känner mej ändå rätt lugn, ingen julstress. Det mesta är ganska så klart faktiskt. Idag har jag bakat saffranskaka och chokladkola och fixat på med lite av varje. Jag får se ifall jag drar till med ett till bak ikväll. Annars så har jag dragit mig ut på en promenad i kylan (-22) och läst lite fysik. Imorgon börjar kursen och på fredag har jar närvarouppgift... Äh, det ska nog gå bra!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh va mysigt det låter att vara hemma så här precis innan jul! Och va avis jag är på dig som får spela innebandy.. :( Saknar dig massor ! PUSSÖT! <3

2010-12-20 @ 13:32:46
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh va mysigt det låter att vara hemma så här precis innan jul! Och va avis jag är på dig som får spela innebandy... :( haha Saknar dig massor! PUSSÖT <3

2010-12-20 @ 13:33:56
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0