21 december!

Jag har jobbat både idag och igår, skön start med korta dagar. Det känns både kul och jobbigt att börja jobba igen. Det kändes väldigt ovant också, men det går snabbt så är man inne i det igen. Hemtjänsten igen alltså är det jag pratar om nu. Skönt att vara ledig över jul i alla fall, jag har nämlingen bara skrivit in mej för jobb på måndag, tisdag och onsdag den här veckan.

Idag var det innebandyträning igen, lika kul men lika jobbigt. Det kommer ta ett bra tag innan jag är i samma gamla form igen. Men jag orkar genom hela träningarna i alla fall. Dessutom bjöds det på fika efter träningen, ett stort plus! Johanna som hade bakat kladdkakemuffins som var riktigt goda.

Inte många dagar kvar till julafton, redan onsdag imorgon alltså. Ikväll klädde vi granen så nu ser det riktigt juligt ut här hemma. Mysigt! Bilder kommer när jag har orkat ladda upp några.
Förresten började min fysikkurs igår och jag ligger redan efter planeringen, väldigt illa. Jag måste ta tag i läsningen nu. Optik är det som gäller den här veckan. Det känns verkligen att det var ett bra tag sen man läste och pluggade sist. Det är knappt så att jag kommer ihåg hur man läser en skolbok. Aja, bara att kämpa på.

Nu ni ska jag börja hoppa i säng så jag tar mej upp klockan sex imorgon bitti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0