27 december! Slut på julen

Då var det slut på julen för den här gången. Den försvann lika fort som den kom typ. Vi hade en riktigt bra jul hemma i södra svartbyn med mormor och morfar och släktingarna från Uppsala. Mys med familj och släktingar med god mat, julgodis, spel och fina julklappar osv, bättre kan det knappt bli. Så kul att få träffa alla efter att ha varit borta. Igår kom Venke och Perra hit med barnen så då åt vi god middag med dom och öppnade ännu mer paket. Igår skrev jag även mitt första fysik prov på distans. Det gick väl sådär. Jag hade inte ens läst alla sidor jag skulle ha läst... Och jag fortsätter mina funderingar på vad jag ska plugga, vad jag egentligen vill bli... Vilket jag aldrig kommer komma fram till egentligen tror jag...
Nu har det varit jobb hela dagen lång, jag kan nog få jobba så mycket jag vill i hemtjänsten - i alla fall som det ser ut nu. Och det är ju bra. Snart bär det av till step in, jag fick ett kort där i julklapp, så nu ska jag tillbaks till min gamla form igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0