30 december!

Näst sista dagen på detta år. Helt sjukt att det är nyår imorgon, varför ska tiden och dagarna alltid gå alldeles för fort? Inte okej.
Nu sitter jag i alla fall och pluggar fysik (eller försöker i alla fall...) och dricker varmchoklad här i Tims lägenhet. Jag förstår mej verkligen inte på alla formler osv. Däremot förstår jag varför jag inte valde natur nu. Jag är så glad över samhälls!

Imorgon har jag en del och fixa och göra. Jag ska hinna till step in för att träna, hinna göra någon efterrätt till nyårsmiddagen, hinna göra fysikprov, hinna ha en skön sovmorgon och så fixa mej inför kvällen... Det känns inte så jättespecielt med nyår, faktiskt. Det känns lite överskattat och just nu känner jag mig inte alls så speciellt sugen på nyår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0