31 december! Hejdå 2010, hej 2011!

Måste bara skriva ett sista inlägg 2010. Jag kan verkligenn upprepa det hur många gånger som helt (alla som läser borde vara riktigt less vid det här laget...), men tiden går så fort!!!! Okej att bli 20 år, men usch, 2011 vill jag inte ha för 21 år känns alldeles för gammalt. Kan ingen bara stanna tiden så att imorgon är det 2010 igen?

2010, ett helt år utan skola (därför det känns så tungt att plugga nu när jag knappt kommer ihåg när jag läset en skolbok sist...).
2010, året då jag har jobbat som tusan! Hela våren och sommaren bestod bara av jobb.
2010, året då jag vann Boden Guiden dagen, otroligt skojig dag!
2010, året då jag prövade på att leva, bo och jobba i Barcelona, Spanien. Många erfarenheter.
2010, året då jag för första gången bodde själv (både då i Spanien och i lägenhet i stan).
2010, året då min lilla hund försvann upp i himlen...
2010, året då jag fyllde 20 år som sagt och uppnått gränsen på hur gammal jag vill bli, i alla fall för ett tag.
2010, året då jag gjorde en otrolig långresa i tre månader i Sydamerika med underbara vänner.

Ojoj, det har hänt rätt mycket under 2010, inte bara det jag har räknat upp utan en massa annat också.





Förra nyårsafton med anna och fanny.




Och jag kommer inte få fira in det nya året med Tim, för han ska sitta inne i vakten hela dagen, kvällen och natten...



Hoppas ni alla får en riktigt bra slut på 2010 och ett riktigt riktigt GOTT NYTT ÅR!



Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0