31 december! sista dagen

Jag vaknade imorse och hade ont i halsen och kunde knappt prata vilket resulterade i ingen träning för mej, trist :( Trist överhuvudtaget att vara sjuk på nyår. Dessutom är jag så himla trött (hör väl till förkylningen/sjukdomen). Jag steg upp halv elva, men jag var ungefär lika trött då som då jag vaknade vid halv åtta då Tim skulle iväg till lumpen.
Jag ska i alla fall försöka mej ut på en promenad, ta lite fina vinterbilder kanske och sen plugga lite fysik.





Martin, mormor och morfars hund! Jag har suttit och kikat runt på pudelvalpar och hittat flera stycken. Nu gäller det bara att få mamma och pappa att ta tag i saken och köpa en. Jag är så sugen på en liten valp just nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0