8 december! En vecka tills vi befinner oss i kyliga Sverige igen



Nu är vi alltsa tillbaka i Rio, tillbaka där allt började. Vi tillbringar våran sista vecka här och nu har vi inte ens en vecka kvar. Om en vecka precis är jag hemma i Boden igen och sover i min gamla, sköna, underbara säng. Ska bli så otroligt härligt och skönt att komma hem efter att ha varit och rest tre månader och borta från alla där hemma.

Men nu ska ska vi passa på att njuta innan dess! Njuta av värmen (fast jag måster erkänna att det är lite olidligt varmt ibland, man bara svettas och svettas!), innnan det bär iväg till kylan. Idag har vi solat på Copacabana, ätit acai (mmm!), jag har varit ute på en träningsrunda och snart ska jag besöka kvällsmarknaden. Igår var jag och Kajsa uppe på sockertoppen, ett berg med bra utsikt över hela Rio dit man åker med cablecars (kommer inte på det svenska ordet...) upp.

Snart ses vi i alla fall!


Här kommer två bilder från Ilha Grande. Checka in min resedagbok (resedagboken, Idaala) för mera bilder!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0