11 februari! Sista dagen i Barcelona

Jag tog en lång sovmorgon, hade egentligen tänkt stiga upp tidigt men så blev det inte. Jag hade tänkt vara ute och springa också, men jag hade ont i halsen så det blev inte heller. Istället så duschade, städade, packade jag lite och gick sedan ut i blåsten. Det var typ storm ute!
Jag gick i alla fall en sväng upp på berget här bredvid och sedan en rudna på stan. Jag fyndade bla lite i HM-butikerna som hade 20% rea idag på allt.

Nu väntar jag på att hyresvärden ska komma och kolla rummet så jag kan få tillbaka despositionen.
Sist jag skulle duscha (igår) så var det förresten stock i duschen på toaletten jag delar med paret. Det var minst en decimeter vatten i duschen som inte försvann... Som tur fick jag låna Bellas dusch. Nu slipper jag i alla fall bekymra mig mer om det!

Imorgon bär det av tidigt på morgonen, 10.55 går flyget...














Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0