12 februari! hemma i sverige...

Imorse bar det av vid åtta hemifrån lägenheten i barcelona. Jag hade knappt kunnat sova under natten, vaknade av att det brände i halsen och kunde inte somna om. Så jobbigt att bli sjuk nu... Men ändå skönare att vara hemma och vara sjuk än borta, utomlands.

Flygresan och allt gick bra, sov mycket och såg vänner på ipoden. Jag blev förvånad av att se snö igen. Jag har typ inbillat mej att det ska vara vår i sverige också. Men jag blir glad av att se snön, längtar efter att åka skidor! Lite kallt var det också att kliva ut i svenska vintern (ännu värre blir det väl att komma hem till boden...). Men nämnde jag att igår i barcelona så hade jag på mej både långkalsonger och lovika vantar? Det var riktig kyla. Det snöade runt om hela barcelona förutom i barcelona igår. Och på Mallorca har dom massa snö!



Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ida ida, om du hade på dig långkalsonger och lovika-vantar i barcelona kommer du få problem när du kommer hem hit, -28 grader idag :s haha <3

2010-02-13 @ 00:09:49
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Lina Bylund

Asså Ida.. Jag reagerade på en sak nu, du har skrivit Januari på de fem senaste blogginläggen som rubrik ;)

2010-02-13 @ 20:56:35
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0