21 februari!

Nu var det ett tag sen jag skrev här faktiskt. Det har hänt mycket.
Jag har vart sjuk hela veckan och det har vart sjukt tråkigt, jag har inte kunnat träna som jag längtat efter och åka skidor. Nu börjar jag äntligen bli frisk i alla fall.

Fredagen och lördagen var vi i Gunnarsbyn. Vi körde skoter och såg på OS hela kvällen. På lördagen väckte Tim mej klockan åtta (!). Vi tog oss då också ut en sväng i kylan och hoppade lite från taket och träffade på älgar i skogen. Eftermiddagen och kvällen var det 50-års kalas, Tims mamma som fyllde år. Så då var det full fart hela tiden. Och en massa goda smörgåstårtor och tårtor att äta.
Vi for tillbaka till stan på kvällen och då fick Fanny med mej ut. Så det blev lotus premiär för mej.

Idag, söndag, har jag sett reprisen på Svenskarnas fantastiska jaktstarts lopp, 2*15km. Vilket otroligt underbart lopp alltså! Tänk vad coolt det hade vart om Södergren hållt i och också kommit på pallen.


Ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0