25 februari! jag vill också ha sportlov!

Imorse förlorade sverige  mot slovakien och åkte ut ur OS, väldigt trist. Jag såg aldrig matchen, bara delar av den.

Jag vaknade redan på dåligt humör på morgonen för att jag var trött och verkligen inte orkade ge mej ut i kylan för att jobba en lång dag och veta att jag har hela helgen att jobba också. Mitt humör blev ännu sämre när jag väl satt på bussen till jobbet (fagernäs) och upptäckte att det var fel buss (!). Det var bussen som gick hem till gruvberget... Så det var bara att hoppa av bussen vid shell och börja promenera ända till norrbacka, runt halva träsket nästan, i minus 30 grader när klockan var 12 minuter över sju och jag började halv åtta...

Min dag har inte vart så lysande, nu ska jag bara äta middag och sen lägga mej ner och se på nått bra innan jag somnar. Imorgon är det i alla fall fredag och vi har match, äntligen något att se framemot!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0