28 februari! full fart hela dan

Idag har det verkligen varit full fart, eller det har det varit hela helgen också för den delen. Jag spelade innebandymatch i fredags kväll efter jobbet borta i Kalix. Min första match på över två månader. Det var riktigt skoj! Vi vann. På lördag var det jobb och sen hem till mamma och pappa för att fixa en massa.

Idag började jag jobba klockan sju (försov mej till halv sju dessutom! skulle bara blunda 2 sek när väckarklockan ringde...;b ). Jag jobbade till tolv, sen direkt iväg till Älvsyn för att spela match som började ett. Tack Tim som körde mej! Vi vann den matchen också! Nu ser det ut att bli serieseger i div 3! Efter matchen var det snabbdusch och sen börja jobba fyra igen. Snacka om stressig dag! Nu ska det bli skönt att lägga sig i sängen med Tim, som jag faktiskt inte har sovit med på två dagar.

Förresten så körde jag fast idag på jobbet med bilen. Jag skulle backa ner för en uppfart och körde fast, körde utanför vägen. Det fanns inga pinnar eller nått som markerade vägen så det var inte så lätt att se!




Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0