3 februari! Solen skiner!

Jag är så glad idag, jag vet inte riktigt varför. Men det måste ha att göra med solen och det undebart fina vädret! Det känns dessutom som om jag har hunnit med riktigt mycket idag, även fast jag inte steg upp så tidigt. På förmiddagen sprang jag längs hamnen och jag hade kunnat ha på mej bara t-shirt och korta tights för det var otroligt varmt i solen. Det känns riktigt som vår här när solen värmer på.
Sedan har jag hunnit gå på stan och sitta i solen på La rambla och bara njuta och lyssna på musik. Och så självklart jobbat också.

Nu ska jag äta mina nutella mackor och se lite på How I met your mother. Alla pratar ju om att den serien är så bra så nu har jag laddat hem första säsongen och ska se om det är nått värt att se.
Ha det så bra!













Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0