4 februari! blodprov

Idag på jobbet fick jag ta blodprov och urinprov. Det var inte som i sverige precis... Hon knöt först nå gummiband runt armen och sen stack hon med en spruta som inte liknar dom i sverige. Det var som en "riktig" spruta där man "drar" så att blodet kommer in. Det såg i alla fall lite läskigt ut. Dessutom tog hon så mycket blod också kändes det som.
Tidigare i veckan hade vi hälsoundersökning där jag fick träffa någon spansk doktor som kollade blodtryck, vikt, rygg osv. Han kunde inte engelska så jag fick gissa mej hela tiden till vad han ville att jag skulle göra. :b

Annars idag har vädret varit trist, molnigt och regnigt. Det blev en vända till lidl i alla fall. Först hittade jag det inte, men tillslut så. Där blev det storhandling men för lite pengar! Känns som att jag har handlat så att jag borde klara mej resten av tiden nu. Sammanlagt handlade jag bara för 5.4 euro och jag fick köttfärs, pasta, tomatsås, popcorn, choklad, bröd, juice och nån friterad skinka.

Imorgon är det fredag!! :)


Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0