5 februari! fredag igen, nu går veckorna snabbt!


Imorse försov jag mej! Rejält dessutom. Jag är en sån som verkligen inte brukar försova mej, men nu hände det och jag vet inte riktigt hur. Bella väckte mej när hon skulle gå till jobbet vid halv nio. Vi börjar jobbet 8.55 och vi ska vara där typ 5-10min innan för att hinna starta upp allt och det tar kanske 12-14 min att gå dit. Så det var bara upp, dra på sig kläderna och iväg! Jag hann i alla fall som tur var! Det blev croissanter till frukost på jobbet. ;b

Idag var det toppenväder! Så vi drog till hamnen efter jobbet och bara satt där och njöt av solen innan vi drog en vända på stan också. Härlig dag! Men jag har känt mej stressad hela dagen sen jag försov mej... Mindre bra det....













Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0