6 februari! Vilken dag!!!


Igårkväll spenderade vi kvällen på en mysig bar med goda drinkar och jag övade på min engelska. Det blev ingenting efter det för mej, höll på att somna så jag drog hem istället.

Idag vaknade jag vid elva och det var världens härligase väder ute! Så jag drog på stan, bara njöt av vädret och träffade sedan Bella och Ida. Vi åt hamburgare och glass i solen på Plaza Catalunya. Så underbart! Livet leker nu!

Dessutom så blir det fotboll på Cam nou ikväll, FC barcelona mot Getafe! Det blev så tillslut ändå. Och jag tror inte jag kommer ångra mej!
Men det värsta var när ni var på väg hem efter att ha köpt biljetterna. Då upptäcker jag att mina nycklar (plus 20 euro) är borta!!! Dom låg i min ficka på jackan innan men nu är dom inte där... Varför händer allting mej?! Jag som var nog stressad över att hinna duscha, fixa mej, laga mat innan fotbollen. Nu var jag tvungen att fixa nycklar för att komma in i rummet också! Jag lånade Bellas lägenets- och portnyckel och sprang till låssmeden (som tur är så bor vi granne med en!) där jag kopierade nycklarna. Jag skulle senare möta våran husvärd för att låna en kopia på min rumsnyckel.

En halvtimme senare efter att jag lagat en supergod köttfärssås och ätit och ska precis iväg för att möta hyresvärden, så hör jag nått skramla i min jacka... Och vad ligger i min luva, jo mina nycklar såklart!! Puh, en lättnad i alla fall! Hahha, men jag är otrolig! Det blev ett bra slut tillslut!

Nu blir det duschen och sen CAMP NOU! :)

 


Ida


Kommentarer
Postat av: emelie

FUUUSK JA VILL OCKSA SE FOTBOLL!! ;-) ha sa kul!!

2010-02-07 @ 03:18:29
Postat av: Evelina

Men ida lilla du är ju otrolig, har du lyckats bli av med ännu mer nu?! haha

Förresten så är det väl inte januari nu ?? ;)

och var det kul på fotbollen då? :D

kul att höra att livet leker annars, saknar dig! men vi syns ju snart igen :D loveyou <3

2010-02-07 @ 13:39:48
Postat av: lukes

Anmäl dig till veckans blogg :) Som ni kanske vet så kan man anmäla sig flera gånger för jag slumpar ut 10 stycken som går vidare till final. Då har man ju större chans att bli en av de tio finalisterna. Lycka till :P

2010-02-07 @ 13:59:41
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Mysig blogg :D

2010-02-07 @ 14:30:07
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0