7 februari! ahh, så fantastisk kväll!

Jag vaknade för en timme sen efter att ha kommit hem vid halv sju idag.

Som sagt så var ju vi på fotboll igårkväll, Barcelona mot Getafe på Camp Nou. Vilken upplevelse! Jag ångrar inte att jag åkte. Det var så värt pengarna! Vi satt högst upp på ena kortsidan och vi såg riktigt bra därifrån, men högt var det. Och så mäktigt med all publik, det går inte att förklara. Så även om man inte är så jätte fotboll intresserad så är det helt klart värt att åka och se. Det mindre bra var bara att det var så sjukt kallt så man satt och frös där uppe på läktaren. Jag hade lätt kunnat ha på mej både vantar och mössa och långkallingar. Matchen var dessutom kul att se, 2 mål av Barcelona (och just på den kortsidan vi satt!), två röda kort osv.

Senare på kvällen var det utgång. Först var vi hos två killar som Bella och Ida träffat och sen vip rummet på nattklubben.

Nu ska jag försöka göra mej iordning och ta mej ut en sväng. Jag ska se om jag hittar till Picasso museeumet.














Kommentarer
Postat av: Evelina

haha ok bra där :D men åhh alltså du verkar verkligen ha det bra där borta nu, är typ galet avis på allt roligt du får göra :D haha <3

2010-02-07 @ 21:38:18
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0