1 januari! 2010!!!

Nytt år, nya möjlighter, nya händelser! Ett nytt toppen år får vi hoppas på!
Det började bra i alla fall. Jag åt en god nyårsmiddag med förrätt, oxfile och efterrätt hos mamma och pappa med mormor och morfar. Sen bar det av till fanny bunny i stan där vi var hon, liza, anna och jag. Vi spelade med andra ord, sjöng singstar och hade skoj. Innan tolvslaget for vi till Bodsvedjan och var där och firade in det nya året!

Idag låg jag i sängen till halv två innan jag och tim sen steg upp, duschade och bestämde oss för att vi väldigt gärna ville ha sushi. Men alla sushiställen var stängda och vi orkade inte göra egna, så istället efter många funderingar så drog vi till coop och köpte tacossaker istället. Så nu efter en underbart god måltid funderar vi på vilken av alla många filmer som går på tv som vi ska se... hm....


Hoppas ni får ett väldigt bra nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0