10 januri! helgen på bosön

I lördags vard et upp halv sex för att ta flyget till sthlm och sen vidare med buss/tunnelbana/buss/promenad (och jag kan säga att det är bland det värsta jag gjort att gå typ 1.5 km i upp-och nedförsbackar med min 28kg tunga resväska plus handväska med dator i när det är kallt och man är trött och det är snö och sans på backen att dra väskan på!!) till bosön.
Jag visste egentligen inte vad det var jag skulle på, bara att det var nått med friidrotten. Lördagen och söndagen var i alla fall fyllda av intressanta föreläsningar och diskussion, aktiviteter m.m. Det kallades ungdomstinget det som vi var på. Det var alltså en väldigt inspirerande och givande helg tyckte jag. Man blev väldigt motiverad av att göra saker. 

Så nu sitter jag i Uppsala och väntar på middagen. Sen blir det uppstigning före halv fem imorn för att ta flyget 6.40 till Barca... Nervöst... Hur ska jag klara mej?! Håll tummarna för mej att jag inte tappar bort väskorna, hittar rätt bussar osv... ;p




Ida


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer gå finemang! på nåt sätt lyckas du :D

2010-01-11 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0