13 januari! ännu en dag i barca

Tredje dagen hära. Det kändes bättre idag. Första jobb dagen också då vi fick börja sälja. Och jag sålde två stycken, jippie haha! Men kul att få sälja nått i alla fall. Det bästa idag var det fina vädret! Solen lyste och det varmt ute, jag kunde gå i bara t-shirt. Men spanjorerna gick fortfarande i vinterjacka. Så efter jobber gick jag och två tjejer från jobbet en promenad längs hamnen och till ett köpcentrum och sen starbucks. Så det var härligt i alla fall!
Det dåliga var att jag kom för sent till jobbet, jag hamnade fel i tunnelbanan... Jag ska åka iväg lite tidigare imorgon.

Sen har jag gått en sväng här runt där vi bor också och kikat lite. Lägenheten ligger nära bergen typ, så jag gick en bit uppåt. Det verkar fint, men man såg inte så mycket för att det var så mörkt... Till middag blev det sen pasta och nån sorts korv. Enkelt och billigt. Dessutom blev det över så att jag har till lunch imorn, perfekt!


Ida


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt att det kändes bättre idag.. Du ska se att det fortsätter så! ;)

Och är ju lagomt avis på t-shirt vädret.. här har det ju blivit lite kallare igen, höll på att frysa ihjäl då jag skulle gå till träningen idag ;s haha <3

2010-01-14 @ 02:20:08
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0